نقل و انتقالات آرشیو خبر ها
موراتا دوست دارد بماند ، به آمدن دنی آلوز خوشبینیم

موراتا دوست دارد بماند ، به آمدن دنی آلوز خوشبینیم

نقل و انتقالات در این مقطع از فصل برای هر هواداری از درجه ی اهمیت بسیار بالایی برخوردار است و هر روز در انتظار خرید یک بازیکن جدید و ستاره ای خاص می باشند. در ادامه مصاحبه ی مدیر نقل و انتقالات یوونتوس را خواهیم داشت:

 

وی در ابتدا به موراتا و باشگاه مادریدی اشاره کرد و گفت:

 

رئالی ها برای بازگشت وی به تیم خود ابراز علاقه کرده اند و در روزهای اخیر صحبت هایی را داشته ایم اما هنوز به نتیجه ای نرسیده ایم ولی خود این بازیکن به صورت شخصی دوست دارد که در یووه بماند.اما در هر صورت اگر رئآل مادرید بند بازخرید را فعال کند ما نمی توانیم کاری کنیم و او به مادرید باز خواهد گشت.

 

وی در ادامه به آلوز پرداخت:

 

شرایط خوبی را با این بازیکن سپری می کنیم و در صورتی که مشکلی نباشد با وی قرارداد خود را امضا خواهیم کرد. نمی توانیم علاقه ی خود را به این بازیکن پنهان کنیم.

 

مرد ترانسفر یووه در ادامه گفت:

 

صحبت هایی در مورد ماسکرانو و گومز شده اما شرایط آنها بسیار سخت می باشد و ما کار دشواری برای جذب آنها داریم اما هنوز توافقی با آنها صورت نگرفته ولی درتلاش هستیم تا بتوانیم در راستای سیاست های باشگاه، خریدهایی را انجام دهیم.

 

در روزهای اخیر شایعات زیادی در مورد خروج لختشتاینر شنیده شده و بسیاری از رسانه ها بر این باور هستند که وی از یووه خواهد رفت. ماروتا با اطمینان خاطر خاصی در این باره گفت:

 

شک نکنید که او در یوونتوس خواهد ماند و با ما ادامه می دهد.

«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: